آسو

آسو رسانه‌ای است درباره فکر، فرهنگ و اجتماع که هدفش ترویج گفتگو و رواداری در بین فارسی‌زبانان و مشارکت در گفتمان‌های سازنده برای بهسازی ایران است.

آسو از سال ۱۳۹۵ تا کنون ۳۶ عنوان کتاب در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از نویسندگان و مترجمان در داخل و خارج از ایران منتشر کرده است.

«نامه‌های زندان»، نوشته‌ی نسرین ستوده؛ «نجف دریابندری، حلوای انگشت‌پیچ»، نوشته‌ی سیروس علی‌نژاد؛ «چگونه می‌توان یک‌ کشور را دزدید؟»، نوشته‌ی بهمن احمدی‌امویی؛ «مبانی مبارزه خشونت‌پرهیز»، نوشته‌ی مایکل نیگلر با ترجمه‌ی فرهاد میثمی؛ «در جستجوی جهانی بهتر»، نوشته‌ی پیام اخوان؛ «زنی آرایشِ روزگار، در حالات شعری طاهره قرةالعین»، نوشته‌ی رضا فرخ‌فال؛ «عبدالبها در انجمن عالم»، نوشته‌ی آیدا حق‌طلب؛ «آئین بهایی، جامعه و سیاست»، نوشته‌ی عرفان ثابتی و «زنان فراموش‌شده، قصه‌ی زندانیان بند نسوان»، نوشته‌ی مریم فومنی؛ از جمله کتاب‌های هستند که آسو منتشر کرده است.

۱۸ عنوان از این انتشارات، مجموعه مقالاتی هستند که به صورت گاهنامه و با نام «دفترهای آسو» منتشر می‌شوند. نسخه‌ی الکترونیک تمام کتاب‌های آسو برای دسترسی مخاطبان داخل ایران، به صورت رایگان در وب‌سایت آسو در دسترس قرار داده شده‌اند.

آسو علاوه بر انتشار کتاب‌، برنامه‌های مستمری برای نقد و معرفی کتاب‌های منتشر شده از سوی ناشران داخل و خارج از ایران و همچنین کتاب‌های منتشر شده به زبان‌های غیرفارسی دارد.

اطلاعات نشر آسو

آدرس وب‌سایت:

www.aasoo.org

ایمیل:

editor@aasoo.org

شناسه شبکه‌های اجتماعی:

nashraasoo@

شهر و کشور:

نشر آسو در آمریکا ثبت شده است.

بیان دیدگاه